Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018
Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018
Τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς - για τη μικρή Μαρία-Άρτεμη!
H βόλτα που κάναμε για τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς
κύλησε πολύ όμορφα και όλοι μας την ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ. Συνολικά επισκεφτήκαμε δέκα σπίτια και συγκεντρώσαμε
το ποσό των 370 ευρώ, το οποίο και διατέθηκε μέσω του τραπεζικού λογαριασμού
του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας στην οργάνωση Panos & Cressida 4 life.
Πέρα όμως από την ευχάριστη ατμόσφαιρα που είχαμε, το μεγαλύτερο όφελος για
τα παιδιά μας είναι πως ευαισθητοποιήθηκαν και ενδιαφέρθηκαν πραγματικά να
μάθουν πληροφορίες για τον σκοπό για τον οποίο είπαμε τα κάλαντα, που ήταν για
να ενισχύσουμε την οικογένεια ενός παιδιού από την Ελλάδα, της μικρής Μαρίας-Άρτεμης 8 μηνών από το
Κιλκίς, που ήρθε στο Βέλγιο για μεταμόσχευση ήπατος. Η ιστορία συγκίνησε πραγματικά τα παιδιά και τους έκανε
να πιστεύουν πραγματικά στην αξία αυτού που έκαναν.
Η Μαρία-Άρτεμη νοσηλεύθηκε από τον Αύγουστο στο νοσοκομείο St. Luc των Βρυξελλών. Παρόλο που ο ΕΟΠΥΥ κάλυπτε μεγάλο μέρος των εξόδων,
δυστυχώς οι γονείς της όντας άνεργοι δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις
αναπόφευκτες υποχρεώσεις της συμμετοχής της ασθενούς. Η οργάνωση Panos & Cressida 4 life ανέλαβε τη συγκέντρωση των χρημάτων για την εμέμβαση και
τρίμηνη νοσηλεία της μικρής Μαρίας-'Αρτεμης.
Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017
Να τα πούμε;
Οι μαθητές του ΤΕΓ Singelijn λένε τα κάλαντα για φιλανθρωπικό σκοπό
Τα τελευταία 2 χρόνια μαθητές του ΤΕΓ Singelijn ψάλλουν τα κάλαντα και συγκεντρώνουν χρήματα τα οποία διατίθενται σε κάποιο ίδρυμα ή ειδικό σκοπό στην Ελλάδα. Τον Δεκέμβριο του 2015 τα 450 ευρώ που συγκέντρωσαν οι μαθητές του ΤΕΓ Singelijn διατέθηκαν στην καμπάνια Urgences pour la Grèce για την αγορά ιατρικού εξοπλισμού σε ιατρικές μονάδες της Ελλάδας, ενώ πέρυσι τα 250 ευρώ του κουμπαρά διατέθηκαν μέσω της καμπάνιας Panos & Cressida 4 life στην αγορά ιατρικού μηχανήματος στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Ιωαννίνων.
Φέτος προγραμματίζουμε να βγούμε να τα ψάλλουμε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Οι γονείς όποιου παιδιού επιθυμεί να στελεχώσει την ομάδα καλάντων του σχολείου μας μπορούν να το δηλώσουν με αποστολή μηνύματος στον υπεύθυνο του ΤΕΓ.
Η δράση διαρκεί συνήθως 2-3 ώρες, ενώ θα χρειαστεί να γίνει και μια πρόβα την παραμονή της εξόρμησης.
Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017
Χριστουγεννιάτικη γιορτή 20 Δεκεμβρίου 2017
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους δασκάλους για την πολύ όμορφη Χριστουγεννιάτικη γιορτή!
Τις παρουσιάσεις της γιορτής θα τις βρείτε εδω
Η ιστορία του Χριστουγεννιάτικου δέντρου
Το έθιμο της Βασιλόπιτας
Η Παρθένος σήμερον
Τα slides της γιορτής
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


